onsdag 12 augusti 2015

Nya utställningsprylar


Jag införskaffade en stambokspärm, rosa såklart, för att ha stamtavlan, bedömningssedlar, utställningsbekräftelser, vaccinationsintyg och annat organiserat. Skrev ut bilden som Suzanne har ritat av Lily för att pryda framsidan. 


Kattvagnen, även den rosa, är något som jag funderat på ett bra tag men inte gjort slag av att köpa för att de kostar ganska mycket. Jag har dock sett många ha sådana på utställningar, det verkar praktiskt då man har jättemycket saker med sig. Jag hittade den här, sprillans ny, på Blocket för ett riktigt fyndpris och den fanns här i Linköping. Så den var jag tvungen att köpa! Lily tycker om den, men husse gör det inte. Han ska aldrig mer följa med på kattutställning om vagnen följer med! Vagnen kommer från märket Leopet. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar